The Balm Hot Mama Allık

   Herkese merhaba bugün The balm markasından bir ürünü konuşacağız. Bu markayı çok seviyorum. Ürünleri oldukça güzel ve beklediğimden iyi sonuçlar alıyorum. The balm yalnızca gratislerde satılan bir marka ve tereddütsüz ürünlerini herkese önerebilirim. The balmın calıfornıa paletinin yazısınıda buradan okuyobilirsiniz. Ve bugünde ele alacağımız ürün The Balm hot mama allığı.




   The Balm ürünlerinin paketlemeleri sizi de hayran bırakmıyor mu?  Ve bu allığın görünüşü bile beni benden aldım şeftali renginde mat olmayan altın ışıltılı çok güzel bir renk. Bu bahsettiğim ışıltılar sim gibi değil yani doğal bir parıltı sadece. Yüzünüz canlı ve sağlıklı görünüyor. Özellikle beyaz tenlilerde duruşu mükemmel. 






    Nars'ın Orgasm adlı allığı ile birebir benzediğini duymuştum ama birebir değiller renkleri birbirini andırıyor tabi arada fiyat uçurumu var Nars allık 80-90 lira civarı iken The Balm 20-30 lira arasında değişen bir fiyatı var. The Balmı indirimde yakaladığnız da mutlaka alın deneyin derim gerçekten çok güzel ve pigmentasyonu harika bir allık. Tabi tek sorun biraz tozutma yapıyor ve o güzel kıyamadığımız harika kabını kirletiyor ama onu dışında çok severek kullandığım bir allık.





Yorumlar

Yorum Gönder