Note Bronzing Powder



  Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlere çok severek kullandığım bronz pudramdan bahsedeceğim. Hem uygun fiyatı hem performansı gerçekten harika. İsterseniz detaylıca incelemeye başlayalım.


Aslında bu ürünün ambalajının güzelliğine vurularak aldım ama ürününde ambalajı kadar güzel olduğunu söyleyebilirim. Bu ürünü bir kere alın ömür boyu kullanın :) Gramaj olarak da oldukça büyük. Ürünün 3 rengi bulunuyor. Açıktan koyuya doğru 10  20 ve 30 numara. Benim elimdeki en koyu rengi yani 30 numara.



Ürün oldukça sıcak alt tonlu ve ışıltılı. E vitamini içeriyor ve kokusu harikaa.. Işıltılı bir ürün olmasına rağmen sim sim durmuyor. Benim çoğu bronzer da yaşadığım o gün içerisinde cildinizde dalgalanma yapan ürünlerden kesinlikle değil. Ben ürünü açıp kontrol etmediğim için kenarının kırık olduğunu görmeden aldım. Siz siz olun ürünleri kontrol ederek alın. 


Yaz aylarında benim vazgeçilmezin haline gelen bu bronzer özellikle beyaz tenlilerde efsane duruyor. Ürünün normal fiyatı 30 tl ama note markası her ay mutlaka bir kampanya yapıyor. Ben % 50 indirim ile 15 tl'ye rossmann mağazasından satın aldım. Yaz aylarına yaklaşıyorken bence mutlaka bakılması gereken bir ürün.

Blog ve ınstagram ailemize katılmayı unutmayın.. :)


Güzel Günler...

Yorumlar

  1. Fiyatı da indirimli baya iyiymiş :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bronz pudralar kisin bile güzel durabilir soguk kis aylarinda canli bir görünüm verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde soğuk alt tonlu pudralar kullanıyorum kışın kontür işlemi için. Yazında böyle sıcak alt tonlu olanları allık gibi kullanıyorum. Tabi ki herkesin tercihine göre değişir. :)

      Sil

Yorum Gönder