Avon Big False Lash Mascara


  Herkese yeniden merhabaa.. Bugün sizlerle avon markasının bir maskarasını konuşacağız. Avon big false lash mascara. O haldeeee hemeenn konuşmaya başlayalım.. :)



  Öncelikle ürünün görünüşünden biraz bahsedelim. Pembe ve siyahın uyumu her zaman beni kendisine çekmiştir zaten. Ürünün üst kısmındaki o kare şeklindeki pembelik çok hoş bir hava katmış. Ben çok beğendim. 



  Ve içeriğine gelirsek 10 ml'lik bir ürün. Üzerinde hacim veren maskara yazıyor gerçekten de söylediğini yapan bir maskara. Kıl fırçasıyla tek tek ayrılmış ve dolgun bir görüntü sağlıyor. Ben iki kat uyguluyorum ve herhangi bir topaklanma sorunu yaşamadım. Ben rimellerde şöyle bir sorun yaşıyorum ürün bir süre sonra göz altlarıma dökülüyor ve siyah siyah çok kötü bir görüntü veriyor. Bu maskara sabahtan akşama kadar kirpiklerimdeydi ve birçok maskarada yaşadığım dökülme sorununu bu maskarada yaşamadım. O kötü görüntüyü bana vermediği için çok beğendiğim bir ürün oldu.



  Bu ürünü kullanırken herhangi bir kirpik kıvırıcı yada maskara bazı kullanmıyorum. Benim kirpiklerim bazı şanslı arkadaşlarımız gibi kıvrık değil. Benim düz kirpiklerimde bile öncesinde hiçbir ürün kullanmamama rağmen oldukça güzel bir uzunluk ve hacim sağladı. Bu gidişle favori rimellerim arasına girecek gibi duruyor. :))


   Kirpik kıvırıcı ve rimel bazı kullanmadan tek kat sürülmüş ürün bu şekilde görünüyor. 

Eğer bir rimel arayışındaysanız avon big false lash mascara'ya bir şans verebilirsiniz..

Güzel Günlerr... :) 
  





Yorumlar

  1. Takipte miydim bilmiyorum yada takip ediyor musun yine de bir yorum birakayim dedm :) blogunu cok sevdim daha nice postlara

    YanıtlaSil
  2. Takipte miydim bilmiyorum yada takip ediyor musun yine de bir yorum birakayim dedm :) blogunu cok sevdim daha nice postlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takipteyim tatlım. yazılarım faydalı oluyorsa ne mutlu. çok teşekkür ederim. bloguma hoşgeldnnn :))

      Sil
  3. çok güzel görünüyor kirpiklerin canım :) elimde ki rimeller biterse alıp denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avonun rimelinin böyle güzel çıkabileceğini gerçekten hiç düşünmezdim. bence denemeye değer :))

      Sil
  4. Avon Big False Lash Mascara miktar olarak uzun süre gidecek şekilde sunulmuş. Bugün bir arkadaşımın kataloğunda inceleme fırsatım oldu. Fiyatı da uygun geldi. Alacağım sanırım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat performans olarak çok güzel bir ürün. Tavziye ederim. :)

      Sil
  5. evet bende gecen gün sipariş vermiştim hiç akma filanda olmuyor değil mi su bile değse diğerleri gibi gözü mahvetmiyor :) çok güzel ve hacimli bende çok begenerek kullanıyorum :) kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok sevdim hiç elimden düşmüyor. Gün içinde göz altlarıma dökülme yapacakmı diye hep tetikteydim ama onuda yapmadı. çok güzel gerçekten. teşekkür ederimm :))

      Sil

Yorum Gönder