Flormar Puffy Serisi. Bir Allık İki Far..



  Herkese yeniden merhabaa. Bildiğiniz gibi flormar da indirim var ve 

tabi ki bunu bende kaçıramazdım.. Sadece renkli kozmetikte değil 

tırnak bakımı, makyaj çantaları ve daha birçok kategoride indirim vardı. 

Ben bir allığını ve iki tanede farını aldım. Bakalım hangilerini almışııım.. :)




  
  Allıktan başlayalım. Bendekinin numarası 002 HippieFest. Bu kadar 

koyu göründüğüne bakmayın. Pigmentasyonu düşük olduğundan 

fırçanıza çok az bir ürün geliyor ve bu sayede çok sürme derdinden sizi 

kurtarıyor. istediğiniz yerde durmanızı ve çok fazla ürün 

uygulamanızı engelliyor. 



  Rengi cildinizde çok doğal ve çok güzel duruyor. Özellikle beyaz 

tenlilerde ki duruşuna bayıldım. Puffy ismi gerçekten hak eden bir 

ürün. Puf puf sanki köpük gibi elinizi fazla bastırdığınızda çok rahatlıkla 

bir çukur açabilirsiniz. Şuanda internet sitesinde ve mağazalarında 

indirim olduğundan dolayı fiyatı yalnızca 5 tl. Denemek isterseniz 

gerçekten kaçmaz.


  
 Şimdide gelelim farlarına. Farlar ve allıklar arasında ilk dikkatimi 

çeken şey aynı boyutta olmaları. İkisi de 12 gr. Tekli far için biraz fazla 

bir gramaja sahip. Farlarda aynı allık gibi oldukça yumuşak bir yapıya 

sahip. İlk farım rengine ve pigmentasyonuna aşık olduğum 005 live by 

sun. Rengi ile beni kalbimden vuran bir far oldu. 





  Eve geldim ve direk farı denemek istedim. Biraz hayal kırıklığına 

uğramadım değil. Ben aslında collor tatto'larda ki gibi bir ışıltı 

beklerken bu far tam bir simli çıktı. Göz kapağınıza sürün ve 

düğüne gidin yani öyle bir simli görüntü ama yinede rengini yapısını 

gözde dağılmasını çok çok sevdim. Bu farın fiyatı ise 5 tl. 





  Ve diğer far ise 008 cocoa wander. Ben çok fazla siyah far kullanarak 

buğulu göz makyajları yapan birisi değilim. Özel bir davete gitmediğim 

sürece. Bu farı sadece eyeliner gibi kirpik diplerine sürük dağıtmak için 

aldım. 



  Eve geldiğim gibi tabi ki bunu da denedim. Pigmentasyonu pek 

kuvvetli değil. Allık gibi yani. Fırçaya aldım ve kirpik diplerime sürdüm 

ama rengini istediğim gibi vermedi. Biraz hayal kırıklığına uğradım. 

Neyse dedim biraz daha sürerim bu benim için sorun olmaz. sürdüüüm 

sürdüüüümm sürdüüümm ee bu kadar çok sürünce de far dökülme 

yaptı ve göz altlarım siyah oldu ten makyajımı silip yenilemek zorunda 

kaldım. Yani bu farı kullanacaksanız ve pigmentasyonundan 

beklentiniz benim gibi yüksek olacaksa ten makyajınızı göz 

makyajından sonraya bırakın.


Bu farın fiyatı da diğer far ve allık gibi 5 tl. Flormarın internet sitesinde ve mağazalarında indirim hala devam ediyor. Diğer birçok renk ve ürünleri bulabilirsiniz.


Güzel Günler..



Yorumlar