Gratis Bayram Alışverişi..

 
   Gratis'in özel günlerde yaptığı indirimleri hepimiz çok severiz ve bu indirim günlerinde mutlaka gratise uğramaya çalışırız. Bende bu indirimden çok umutlu olanlardandım ama indirim tam bir hayal kırıklığı oldu. The balm markasından almak istediğim ve indirimi eklediğim hiçbir ürün indirimde değildi ve diğer markalarda da öyle dikkatimi çeken çok güzel bir indirim bulamadım. Yani gratis bu indirimde çok başarılı değildi. Ve gelelim neler aldığıma. Genelde ihtiyaca yönelik şeyler aldım ve hazır fiyatlar değişmemişken sizlerle paylaşmak istedim. O halde hadi buyurun..







    Nıvea lıp buter. Benim aldığım yaban mersinli olanı. Bu lıp butterı çok duymuştum ama elimde çok fazla dudak nemlendiricisi olduğundan dolayı bu ürüne bir türlü şans verememiştim kısmet bugüneymiş. Paketi açar açmaz o yayılan koku beni mest etti desem yeridir. Gerçekten yemek istedim. Henüz kullanmadım ve nemlendirme özelliği nasıldır bilmiyorum ama arkasında 12 saat yoğun nemlendirme verdiği yazıyor. Kullanıp bunun gerçek olup olmadığını göreceğiz.
Fiyatı: 8.50




    Herkesin çok iyi bildiği hakkında fazla bir şey söylememe gerek olmayan benri'nin disk makyaj temizleme pamukları. Gerçekten bu pamuklar bir harika. Kare pamukları kullanamıyorum çünkü fazla büyükler yani disk pamuklar kadar iyi kontrol edemediğim için ben bunları tercih ediyorum.
Tanesi 1.95




   Bayılarak aldığım bir ojeye geldi sıra. Tam bir yaz rengi çok canlı ve çok tatlı bir su yeşili. Bu yazın favorim olacak gibi duruyor. İsmi ise 424 numara Bluish Green. Fiyatı: 2,50




  Bir diğer ojeye gelelim. Bununda rengini çok sevdim gel beni ye dercesine bir tatlılığı var. Bu renkte tam bir yazlık. Gerçekten çok canlı bir renk. Numarası 242 Fiyatı: 2,95



   Gelelim benrinin duş jeline. Kokusuna vurulup bir şans vermek istedim ve deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak istediğim için aldığım bir ürün oldu. Benim aldığım çileklisi muzlusu ve şeftalilisi de vardı. ve fiyatıda inanılmaz uygundu normalde 3,95 ama gratis kart ile 2,95 denemeye değer..



  Bir diğer ürünü ise essence markasına ait bu far bazı. Hakkında çok olumlu yorumlar duyduğum için bende bir şans vermek istedim. Henüz kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama kullandıktan sonra deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım. Fiyatı: 9,25



   Bıoflex burun bandı işini çok iyi yapanbir ürün. İçerisinde 6 adet var. Siyah noktalarından şikayetçi olanlar için gerçekten kaçırılmaması gereken bir ürün. Düzenli kullanımda siyah noktalarınızdan kurtarıyor. Bu benim aldığım ikinci kutu ilk kutuyu bitirdim ve çok memnun kaldım. Fiyatı: 8,75



   Wet'n Wıld markasına ait creme brulee isimli bu tekli far hakkında çok olumlu yorumlar duydum. Özellikle kaş kemiğinde kullanmak için biçilmiş kaftan olduğunu biliyorum. Bakalım kullanıp göreceğiz. Üstelik fiyatıda çok uygun. Sadece 6,50



   Ve yazın babeti çok fazla kullananların en yakın arkadaşı yara bantları. Nexcare markalı bu bant suya dayanıklı ve ben çok seviyorum. Her zaman çantamda bulunduruyorum. Fiyatı: 1,50


Benim gratisdeki bayram indirimden aldıklarım bunlardı. İndirimden pek yararlanamasamdaa... Eğer özellikle merak ettiğiniz ve yazısını görmek istediğiniz bir ürün varsa lütfen yorum bırakın. Herkese şimdiden şeker gibi bir bayram diliyorum. Kendinize çok iyi bakın...








Yorumlar