The Balm Calıfornıa Paleti..

  
 Gratise gittiğimde bakmadan çıkamadığım bir marka the balım. Çoğumuzun da öyledir diye düşünüyorum. Ürünleri çok güzel ve ambalajları bizi kendisine çekmeyi çok iyi biliyor. Gelelim çok sevdiğim Calıfornıa paletine. Sizde sabırsızlanıyorsunuzdur o halde hemen başlayalım.









   Öncelikle ben paleti kullanmadan önce resmini çekemedim fırsatım olmadı ve kullanmadan da duramadım. Bu halde size göstermek istemezdim o yüzden özür dileyerek başlamak istiyorum.  Paletin ambalajı ehliyet şeklinde ve boyutunda gerçekten çok güzel. Palet gördüğünüz gibi bir allık aynı zamanda far, bir aydınlatıcı aynı zamanda yine far, bir tane kahverengi far ki bu farı hem kaşlarınızı doldurmak için hemde crease yani gözünüzün katlanma bölgesine gölge olarak da kullanabilirsiniz ve son olarak iddalı simli bir far daha. 







   Gelelim içeriğine. Gördüğünüz gibi tek sürümde renklerini çok güzel veriyorlar. Pigmentasyonları güzel. Çok az tozutma yapmıyorlar değil ama çok rahatsız edici değil. İçerisindeki allık Fratboy. Allığın küçük olmasından dolayı fırçaya almak biraz zor olsa da rengi çok güzel. Aydınlatıcısı ise Cindy Lou Manizer. Pembe alt tonlu bir aydınlatıcı aynı şekilde allık gibi küçük olduğundan fırçaya alması zor. Farlar ideal boyda olduğu için böyle bir sorun yaşamıyorsunuz. 





    Paletin çok kullanışlı olduğu kesin kapağı mıknatıslı olduğu için çantamda açıldı döküldü sorununuz yok ve tatile giderken götürmek için çok ideal ayrı ayrı yer kaplayan ürünler yerine tek ürünle çok iş yapabilirsiniz.

  Herkese Güzel Günler....

Yorumlar