Pure Beauty CC Krem

   Bir watsons alışverişimde Pure Beauty standı gözüme çarptı ve ürünlerini incelemeye başladım. Oldukça güzel kıvamlı işini iyi yapan ürünlere benziyorlardı ve bende cc kremine bir şans vermek istedim.




   Mağazada denediğimde çalışan bayan bana natural rengi almam gerektiğini söyledi. Aslında bakarsanız ilk elime sürdüğümde çok parlak gibi gördüm ve ciltte güzel durmayacağını düşündüm ama bayan ciltte çok güzel durduğunu söyleyince denemek istedim ve aldım. 


  Eve gelip büyük bir merakla cildimdeki makyajı sildikten sonra cc kremi uyguladım ve gerçekten bayıldım. Cildinizi çok sağlıklı gösteren bir ışıltı veriyor. Aranızda ışıltıdan hoşlanmayanlar varsa bu cc krem gerçekten fikrinizi değiştirecek. Akma, bozulma yada dağılma yapmıyor ve cildime uyguladığım elimden bile kolay kolay gitmiyor. Cilt tonunu eşitleyip size ışıltılı sağlıklı bir cilt sunuyor. Bahsettiğim ışıltı sim yada göze kötü görünen bir ışıltı kesinlikle değil. Bu ürünü denedim ve pişman olmadım. Hatta bitirmek üzereyim ve yenisini kesinlikle almayı düşünüyorum. Bulgar gül suyu, pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisi ile sorunlu ciltlerde cilt rengini  eşitlemeye, lekelerin görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklığı azaltmayı vaat ediyor. Yağlı bir cildiniz varsa ve gün içinde cildinizdeki parlamalardan şikayet ediyorsanız size çokda uygun olmayacaktır ama normal yada kuru bil cilde sahipseniz bu ürünü kullandıktan sonra pudra sürmek istemeyeceksiniz. 

Herkese Güzel Günler...




Yorumlar

  1. Alınacaklar listemde olan bir ürün ancak bir türlü fırsat olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayıldım ya çok güzel bir aydınlık veriyor. Mutlaka dene

      Sil
  2. Ben bu markanın bbsini denemiştim her şeyiyle çok beğenmiştim ama rengi cildime uymamıştı. CC kreminin natural tonu cilt tonuma uygun gibi geldi :) en yakın indirim zamanında bu ürünü alıp denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende natural rengini kullanıyorum. Bana ilk sürdüğümde biraz koyu geliyor ama birkaç dakikaya cilt rengim ile uyum sağlıyor. Böyle bir özelliği var mı bilmiyorum ama ben çok severek kullanıyorum. Tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum Gönder